Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Lite synfel, men inga glasögon

Så är det. Jag behöver inte glasögon.. haha.. skönt. Slipper jag tänka mer på det.
Har varit en bra dag. Är sjukt trött dock, men vila blir det inte riktigt än. Ska ställa mej och göra pinnbrödsdeg snart. Ska ut och grilla med kompisarna snart. Fick order från Håkan att jag skulle göra pinnbröd.. Haha.. så det får man väl göra då...

Filmen va bra. Nu väntar man bara på att få se nästa.
Shoppat lite också. Ni får se det i morgon. Orkar/hinner inte lägga ut bilder nu.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Så har jag det med ^^ Jag har 10% nedsatt syn men behöver inte glasögon men skulle såklart vara bättre. Jag tycker ju själv att jag ser utmärkt men efter långa dagar kan jag ha riktigt ont i dem men det är väll för att jag inte ser lika bra som jag tror xD

2009-04-08 @ 19:50:57
URL: http://storapudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback