Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Alldeles för lite sömn...

Sovit för lite inatt. Gick och lade mej sent igårkväll och sovit dåligt under natten. Det har resulterat i att jag är grymt trött nu!
Ska snart iväg till hemtjänsten, Gå brevid en stund. Sen får det bli hem och sova nån timme innan det blir SY! SY! SY!
Ska komma LÅNGT på klännigen idag har jag planerat!
I Eftermiddag blir det smögåstårta hos mamma och sen blir det bort till Movänta och gå tipspromenad och sedan uppträda och se på fyrverkerier. Måste komma ihåg att ta med mig sovsäck och liggunderlag från mamma. Vi ska ju nämligen ut till vindskyddet sen. Och för första gången på MYCKET länge överväger jag faktiskt att sova där under natten.

Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Tro mig, det har ingenting med kärleken att göra. Kärleken är konstig, hittils ingenting som fått mig o vara så glad som jag är nu.

2009-04-30 @ 11:46:27
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback