Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Nya parfymer

När pappa och rebecka kom hem från Mexico fick jag och samuel var sin parfym. Tack tack.
När man hör hur bra de haft det så vill man gärna iväg själv. Jag skulle nog vilja åka till marocko eller kanske till Bulgarien. Ingen fylle resa utan hällre sol och bad och lite  upplevelse. Syrran tog dykarcertifikat när hon var iväg. Något som skulle var akul att göra. Bror min har det redan och Samuel är riktigt sugen på att göra det.
Reklam: Spelat på nätet nån gång? Är du trogen en sida eller spelar du på flera? Hört talas om påfyllningsbonus? Ett sätt för spelföretagen att få dig att stanna på just deras spelsida. Kanske kan man tjäna lite på dem. jag har själv aldrig spelat om pengar på nätet.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-23 @ 09:04:19
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback