Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Byta till vinterdäck

För ett tag sedan köpte Samuel en mutterdragare, eller vad det heter, till kompressorn. Perfekt när man ska byta däck på bilen.
Hade tänkt att byta på min bil i söndags, men det va så mycket annat som hände då. Det hanns inte med helt enkelt. Ingen större katasrof heller eftersom det fortfarande är så pass milt väder.
Jag har inga dubdäck till min bil, men jag har iaf vinterdäck. Hoppas att vi hinner byta nu i helgen.
Fast på lördag ska vi till Linköping en sväng. Vi är bjudna till SAmuels bror och hans familj.
Sen ska vi förhoppningsvis hinna tapetsera lite på söndag. Vore skönt att börja med det så vi iaf KANSKE kan bli klara med sovrummet innan jul.
Vore skönt om man blev klar så man kunde städa också. Inte så kul att leva i byggdamm.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad kul att tapetsera! Har du några planer på hur det kommer bli? Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-24 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback