Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Nu vet jag vad jag ska göra i Höst!

Jag har fått JOBB! :)
Ska jobba på en förskola i höst. 100%. Skönt att veta vad man skaa göra och inte behöva leta efter lediga jobb hela tiden.
Var inskriven på arbetsförmedlingen en stund men eftersom jag har eget företag så kunde jag ändå inte få a-kassa och jag tyckte inte att jag fick ut något från arbetskassans Jobbcoaching. Så jag är inte inskriven längre. och nu har jag ju jobb så. :) Skönt att veta att man har en fast inkomst iaf ett tag.

Ska försöka ta tag i jobbsökandet under hösten för att se om jag kan få tag på något till våren. Till nästa sommar tycker syrran annars att jag ska förlja med henne till norge och jobba 2 månader under sommaren.
Ja. Kanske det. Man får ju bra betalt iaf.
Och 2 månader ska väl jag och Samuel kunna klara oss. KANSKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback