Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

När jag ska köpa något.

Alltid när jag ska köpa något så letar jag ju såklart efter de bästa priserna. Som igår skulle jag köpa ny dator och istället för att slå till på den första bästa i varuhuset så åkte jag till fler varuhus och hittade faktiskt en bättre dator till lägre pris. Bra eftersom jag även hade 100:- rabatt på den butiken. :)
Det finns en sida man kan gå in på för att hitta utförsäljningar. Bra sätt att hitta bra priser på! Kika gärna in!
Där kan man ju även kika in om man ska köpa present. Nu är ju julen över, men man kanske har nån som fyller år. då kan man kika in på köpa present och se om man hittar nåt tips på vad man ska köpa.
Smidigt när man får lite hjälp med presentshoppingen.
Lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback