Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Nätdejting

Jag har fått i uppdarag av blogvertiser att skriva ett inlägg om nätdejting. Jag har själv ingen erfarenhet av nätdejting. Visst, Jag har snackat med grabbar, mycket trevliga grabbar via nätet på olika comunties osv. Men jag har aldrig provat på några dejtingsajter. Det finns ju även gratis dejtingsajter om man inte är berädd att betala något för det. Ett bra sätt att testa på kansek!?
Det är ju inte speciellt aktuellt för mej heller eftersom jag har sambo ; )

Men jag vet iaf att det fungerar för många.
Vet flera styken i min omgivning som varit inne på dejtingsajter och faktiskt hittat en person som sedan blivit dennes flickvän/pojkvän.

En kompis till mej hittade sin flickvän på ett comunity på nätet. Idag är de gifta. Så som sagt. DET FUNGERAR.
De träffades på ett community, bestämde senare att de skulle ses på en festival som de båda skulle på och efter många om och men så blev de iaf ett par.

Jag var på brölloppet för att tag sedan och de var så fina. Underbart härligt att se så mycket kärlek!
Först var det vigseln i en jättefin kyrka en bit utanför stan. Solen sken och det var alldeles lagom varmt ute. När paret kom ut blev det såpbubbel blåsning på dem innan de blev en massa fotograferande och sedan åkte de iväg i caben.
Gästerna tog sig då in till festlokalen och ställde upp på en lång rad så de blev som en gång för brudparet att gå in genom medan vi blåste serpentiner på dem.

Trevlig fest och god mat bjöds det på. En Härlig dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag va också skeptisk till nätdejting förut, men faktum är ju faktiskt att fler och fler människor faktiskt hittar kärleken med hjälp av dejtingsidor. Människor som annars aldrig skulle ha träffats. Den här posten är ju faktiskt ett bevis på det!

2010-06-21 @ 05:40:07
URL: http://www.xn--ntdejtingguiden-0kb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback