Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Sponsat inlägg:

Jag är inte så erfaren av det här med att spela bingo. Därimot var det ett roligt upplägg på årets vinterting.
Vinterting är en scoutledartävling och i år var den i gbg. Vi fick en bingobricka och skulle runt och göra olika uppgifter som vi fick päng för. På varje station så skrev de sedan i en ruta på bingobrickan och det gällde att få bästa bingorad i slutet på tävlingen.
Första delen var inne i Göteborg där vi även var tvungna att ta spårvagn till vissa obemannade kontroller.
Andra delen var ute i Floda. Först fick vi lite middag och sedan var det ut och traska i den höga snön. Bowling på isen, ms röj och andra roliga uppgifter.
Halva natten var vi ute och gick och det blev säkert sammanlagt 2 mil vi gick under det dygnet.

Temat var götebOSka spelen 2010.

 
Skidskytte.


Malin ramlade och satte ner hela handen och armen i snön och kom inte upp. Hon hade inga vantar på sig.
Jag lovade att hjälpa henne, men först efter att jag hade tagit en bild. = )

Vinnarna var de som hade bäst bingobricka som sagt. Vi kom 9:a, men om man hade räknat de sammanlagda poängen så hade vi kommit 3:a! Inte illa.

Nu har jag spårat ur från vad inlägget igentligen skulle handla om, nämligen BINGO.
Men eftersom jag inte har så mycket erfarenhet av det så bli det lite svårt.
Jag vet att jag spelade bingo med mormor när jag var lite. Ganska roligt tidsfördrig och kanske iaf skulle testa på att spela bingo på nätet någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback