Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Glädje

Okej det kan kännas lite fel med en vinterbild nu. Men det här representerar glädje tycker jag. Syrran körde in i snövallen och fastnade. Lyckades sätta ner båda händerna rakt ner i snön och kom nästan inte upp igen.

Hon skrattade. jag skrattade. Våra kompisar skrattade och de som åkte förbi skrattade. Skrattar även när jag ser bilden och minns tillbaka. Mer glädje än så kan det väl knappast bli!?


Med den här bilden är jag med i en tävling hos Michaela. Man kan vinna en reflexskärm från tvspelsweb.se och det skulle ju inte vara helt fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar den alltså :D tack för jag fick sova hos dig :)

2009-07-30 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback