Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Utekvällen igår




Gårdagskvällen spenderades med trevligt sällskap. Nina kom hit vid halv 6 tiden och jag lullade då fortfarande runt  och plockad iordning lite och sådär. Det dröjde inte så länge innan även Emelie plingade på dörren och sedan öppnade den med ett ryck. (ja man får inte upp min ytterdörra om man inte rycker) Nu börjar även jag göra mej iordning inför kvällen. Jag har dock ett problem. Vilken bh ska jag ha? Ingen är speciellt bra eftersom de syns ovanför klänningens urringning. Det blir nog 5 bh provningar innan jag tillslut hittar en som funkar.

Klockan närmar sej 7 och vi är i ordning. Ninas kompisar skulle komma hit vid 7 tiden så vi sätter oss i soffan och börjar snacka medans vi väntar på de andra. Vi plockar fram "pratmakarna". Lite svårt att spela eftersom vi bara är 3. men vi hittar på lite egna regler och förklarar lite ord för varandra.
Ninas mobil ringar och Madde är påväg. Vi börjar om spelet och kör med de riktiga reglerna. Kul. Lova och Erik kommer och vi gör om lagen. Spelar inte så länge eftersom vi skulle in på hotellet innan 22. (halva inträdet)
Har igentligen inte så mycket att säga om kvällen senare. Jag träffar på en kille som jag bara träffat en gång innan. (på en julfest) Jag känner igen honom jätteväl men kan bara inte komma på vad han heter. Jag visste ju det igentligen. JAja.. det va bara att fråga. Han hade iaf koll på vad jag hette. Vi pratar lite och sådär... Han är lite PÅ. Men men jag kan ta hand om mej så. Vi försvinner iväg och så där. Det är bara det att jag under resten av kvällen är halvt förföljd av den här killen.
När Emelie och jag ska hämta ut våra jackor är det trångt som sjutton. Gissa vem som hittar oss där i trängseln.. Jo precis. Den där killen... Han ropar på mej och tränger sej fram. tycker att jag ska plocka ut hans jacka också. Men det får han skjöta själv. Jag tycker det börjar bli lite obehagligt med den här killen så nära så jag ger min garderobsbiljett till Emelie och knör mej ut ur kön. SKÖNT!

När vi väl har fått våra jackor och har kommit ut står Markus där och letar efter sin flickvän Emmy, (Emelies kusin) Hon har varit på hotellet under kvällen men nu är hon borta, svarar inte på telefonen och ingen har sett henne på nån timme...
Jag vet inte om de hittade henne sen eller hur det gick. Jag ska höra med Emelie senare idag.

Trevlig kväll var det iaf. Tack alla ni som förgyllde den!



Oj. Mycket text i detta inlägget. Men ni får stå ut.
Ursäckta den dåliga kvalitén på bilderna. De är tagna med mobilkameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback