Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Kreativiteten nerpackad i lådor.

Jag blir så arg och ledsen. Just nu går jag runt och letar efter min håltång. Är nästan färdig med ett armband men behöver håltången för att göra hål i lägret så jag kan ordna fästanordningen. Men nej då. Den är borta. Så är det är man bor för tångt så att alla saker är nerpackade i lådor.

Jag har inte haft framme symaskinen sedan i våras. Den plockas inte fram eftersom den enda platsen den kan st¨å på är köksbordet. och där kan det inte stå framme så länge. Så fort man är färdig med den smmen man skulle sy så måste den plockas bort igen. Det resulterar i att den aldrig plockas fram.

Jag är riktigt less på det här. Jag vill inte bo så här längre! Jag hoppas så förbannat på att vi ska kunna köpa det huset som vi varit och tittat på. Men det kommer säkert gå för mer än vad vi kan ge. Då kommer det dröja ännu längre innan vi får större utrymme och jag kommer vara Frustrerad och arg ett flertal gånger till.


Kreativiteten är nerpackad i banankartonger! Där lär den få ligga ett bra tag till. Tyvärr!


Detta hann jag innan jag blev för frustrerad...
Två 0,5 cm bread läderband med en stansbar bricka.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jeanette Lindvall

sv. Va roligt att du deltar :)

Ha det fint

2010-11-13 @ 17:25:59
URL: http://phokuseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback