Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Coolstuff och första julklappen fixad...



Hämtade mitt paket från coolstuff.se nyss.


Fick hem en julkapp till någon jag tycker är svår att hitta på något bra till. (Det blå i bilden, det där borta, som är suddigt)
Köpte även 2 st "Sporks" en gul och en röd. Det är sked, gaffel och kniv i ett. Mycket smidigt när man är ute på picknick eller läger eller liknande.



Varför tittar ni inte också in och letar julklappar? De har massor av roliga prylar
http://www.coolstuff.se/Julklappar


Kommentarer
Postat av: Rickard

Hmm, man misstänker ju att det är till mig eller pappa eller eventuellt Samuel. Inte utan att man blir lite nyfiken. Det är uppenbarligen ett ljusblått paket och den där gröna lappen är ju ganska framträdande, ska fundera och kanske lägga upp bilden på FB för rekognocering :-P (Jag har sparat ned den, så det är ingen idé att du tar bort den ;-) )

2010-11-24 @ 21:47:16
URL: http://rickardnordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback