Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Vet inte hur jag lyckades....

Hmm.. Godmorgon kan man väl knappast säga längre....
Men jag vaknade faktiskt kvart över 12. Skäms nästan lite... Jag vaknade faktiskt runt 09 men tyckte att jag kunde sova nån timme till, Hade iunte riktigt tänkt att det skulle vara 3 timmar! Men men. Nu får man helt enkelt ta tag i dagen och göra något bra av den.

Idag ska jag vara DUKTIG! Jag ska sy klart klänningen.... (pärlorna fär jag sitta och sy på framför X-Men ikväll.) Men det andra ska bli klart nu! Sen när klänningen är klar/nästan klar, ska jag röja min garderob. Hämga upp grejerna som bara är inslängda.
Jag ska även tvätta och gå och handla. Blev lite fattig frukost idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback