Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Ninas och min promenad

Nu har Nina och jag varit på värsta fotopromenaden.

När jag kom ut till henne började vi med att laga lunch. Makaroner och köttbullar blev det. Till det lite sallad. Det va jättegott. Jag var verkligen hungrig.
När lunchen var uppäten tog vi bilen upp till hennes föräldrars gård. Där fotade vi kycklingarna lite, de va ganska stora nu så inte lika ulliga och gulliga längre. Flaxade nåt kopiöst gjorde de också.. Uchh... läskigt.
Men några bra bilder kanske det blev iaf.
Sedan begav vi oss ut på en promenad. Vi gick förbi borte ladugården där Nina och jag hade vårat tillhåll när vi va typ 11 och 13 år. Vi skrattade lite åt måltavlan vi hade målat på väggen, för att träffa med körsbärstjärnor. Gick vidare på en lagom lång skogspromenad. 
Jag fick med mig lite rabarber som jag ska hitta på något med. Om inte kan man ju alltid äta dem råa doppade i lite socker. Det är riktigt gott.
Sedan kom Ingerd och bengt-Åke hem. Ninas föräldrar. (Min moster eftersom Nina och jag är kusiner.) Lisa deras hundvalp kom genast fram och hälsade. Urgullig är hon.
Vi fikade lite och sådär. 

Nu är jag hos mamma. Tar det lite lugnt innan jag ska iväg på scout. Ikväll ska vi spela boll på sten, sen ska vi även grilla masmallovs och göra "dubbelmackor" av dem med två mariekex. 

 
Här är då min underbara kusin Nina. (www.ninans.bloggsida.se)
Ni får bara en bild från promenaden just nu. Lägger in bilderna på min dator när jag kommer hem ikväll.

Kommentarer
Postat av: Emilia says;

smaragda var gulligt ;)

2009-05-12 @ 18:47:41
URL: http://emiliasays.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Ja, riktigt roligt att vara nöjd :) Jag har faktiskt haft tur på den fronten, tycker jag oftast får vad jag hoppas på :)

2009-05-12 @ 19:09:45
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv:ok, men jag vet inte om jag vill ha så mycket reklam på bloggen...Men får se..



Så du har varit o fotat?Blev det något bra då?Har också fotat några få st men hoppas att något blev bra!

2009-05-12 @ 19:49:21
URL: http://mariie.devote.se
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

klart vi kan prenumerera på varandras bloggar :)

2009-05-12 @ 20:48:43
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback