Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Min arbetstid krymper och krymper

Först var jag vid kiosken vid 12.15 efter jobbet. Då skulle jag få lära mej lite.. Det tog typ 30 min. Sen skulle jag komma tillbaka vid 3. Då skulle hon visa mej mer. Tog 30min. Nu ska de inte öppna kiosken fören vid 18, så jag ska vara där 17.30.

När jag pratade med henne tidigare om jobbet så lät det som om jag skulle vara där hela dan.. Men men... Lite pengar blir det ju iaf..

Bara det att man hade ställt in sig på nåt helt annat.


Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; tack så mycket :)

gjort idag söta du? :)

2009-05-29 @ 17:43:24
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback