Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Göteborgresan del 1

Som ni vet så jag jag varit i Göteborg nu några dager.
Emelie och jag kom till kungälv vid 19 tiden i tisdagskväll. När vi svänger mot området Chrille bor på så ringer vi och frågar om vägen. Det visar sig att han ligger bara 2 bilar framför oss. Vi åker och handlar först och sedan fortätter vi hem till honom. Det blev taco på kvällen ocg´h det var väldigt gott. Vi slappade framför Tv.n och EMelie och jag fick se filmen sedan årets revy som Chrille va med i. Mycket trevligt och kul att få se.

Onsdagen skulle Chrille jobba. Emelie och jag var ju medvetna om det redan när vi bjöd in oss till honom. Vi åkte med Chrille in till Göteborg. Han släppte av oss vid nordstan och där fick vi först sitta och vänta en timme innan affärerna öppnade vid 10. Vi slog ihjäl 3 timmar inne på nordstan ganska snabbt. Lunchade på Mc Donalds. Sen började det bli lite segt. Vi gick ut till Brunnsparken och gick sedan även en sväng på Arkaden.

Efter ett tag gick vi och lade oss på en bänk i Brunnsparken. Skönt att vila ett tag. Vi gillade dock inte riktigt att folk gick och matade fåglarna bara några meter ifrån oss. Vi bara låg och väntade på att få värsta måsskiten i ansiktet eller nåt. Men som tur var så lyckades vi undvika det.





kvällen hade vi tänkt att vi skulle ut och festa. Men när vi satt i bilkö på väg hem så konstaterar alla att vi inte är så sugna på att ut och festa. Vi stannade hemma istället. Lärde/hjälpte Chrille lösa Rubiks kub en gång. Vi spelade även Tetris ett antal gånger. Trevligt var det! Och alldelles lagom slappt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback