Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Göreborgsresan del 2

Torsdagsmorgonen vaknade vi/gick upp vid halv 11. Åt lite frukost och slappade en stund. Sendan tog vi en promenad. Gick till minigolfbaban och spelade. Emelie vann och Chrille och jag var väldigt jämna. Jag var inte helseriös med mitt spel och de va nog inte de andra heller. Men kul hade vi!




Sedan gick vi och köpte glass och satte oss på gräset i en park.
Tiden rann iväg och vi fick skynda oss hem.


Hemma igen så byter Chrille om och vi får vara smakråd åt honom. Han blir skitsnygg! Vit skjorta, svart smal slips, mörka jeans och sina sneakers.
Vi skjutsar honom till 40-års festen han ska på och säger hejdå och tack för underbara dagar.
Emelie och jag hade tänkt att vi skulle äta på IKEA men vi insåg att vi inte skulle hinna det så vi satte oss på Mc Donalds. Där lyckades vi slå ihjäl 2 timmar. Det är nog faktiskt första gången jag har suttit på Mc Donalds i 2 timmar.
När vi hade suttit där ett tag så gick Emelie och hämtade kuben. Vi satt och gjorde den några gånger och sedan var klockan halv 8 och vi åkte in till Heden. Där skulle vi hämta min bror efter att han hade spelat fotbollsmatch.



Vi hejjade bra på dem men de förlorade tyvärr ändå. Sedan bar det av hemmåt. I bilen hade Emelie och Rickard Musiktävling och vi fick gissa om vartannat. Lite svåt att höra ibland dock eftersom högtalarna på laptoppen inte är de bästa.
Hemresan var trevlig och gick ganska fot ändå eftersom det var så lite trafik.




(Kommer såsmåningom bilder på vad jag shoppade...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback