Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Trött är bara förnamnet

Helt slut är jag. Märker det på att jag stavar konstigt oxå. Hoppas jag ser felen innan jag publicerar inlägget bara.
Jobbat från 7.45 i morse och vid 15.15 när jag slutade var det bara hem och byta om, slå in paket och sedan ibäg och fira Zandra.
Efter en stund hos Zandra, där jag även träffade massa kompisar som jag inte sätt på ett år då de bott utomlands, är det dagr att dra vidare till Amanda. God mat var det och hos Amanda fick jag även en massa komplimanger för den fina klännigen jag sytt.

Men nu är jag hemma igen och TRÖTT.

Imorgon är det dags igen. Då är det studenterna i Eksjö som springer ut!

Kommentarer
Postat av: Karin O

HM 200 kr alltså?:)

hoppas jag också kommer trivas i det!

2009-06-05 @ 20:11:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback