Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Egypten 17-24 december

Tänkte berätta lite om Hur vi hade det i Egypten.

Efter Att ha panikpackat på onsdagskvällen så hade vi ändå lyckats Få med oss det mesta. Det Enda jag saknade på resan var lite underkläder. Fick tvätta en gång för Att ha hyra hela veckan. Bilresan ner till Göteborg och Landvetter gick bra. Travar Att det var ganska Mycket snö i luften så kom vi i god tid. Det som var jobbigast var Att gå från bilen till incheckningen. Det var Verkligen SVINKALLT! Hade bara min tunna skinnjacka på mig. Jag ville ju Int släpa på en stor, tung vinterjacka på flyget.
Flygresan gräva gick bra och var lugn. Sov ganska Mycket i början. Klockan var ju ändå 02 på natten När vi steg upp För Att åka till Göteborg. Flyget gick vid 08 sedan.
När vi Klev ur planet blåste det varma vindar och det var väldigt skönt.
En bussrea till hotellet och efter incheckning fick vi åka "golfbil" till vårat "rom" 2 rumslägenheter. Fint och Fracht var det. Men När jag slängde mej på sängen Höll jag på Att tappa luften. Stenhårt Var den. Men Samuel och jag blev ändå bortskämda Da det var en dubbelsäng. Vi är vana vid en 120 säng så vi kund breda ut oss ordentligt.

När vi hade installerat oss i rummet en stund bytte vi om till badkläder och lade oss på stranden en stund. Inte mycket folk utan lugnt och skönt. Vattnet (röda havet) var inte jättevarmt. Men ett dopp fick det bli iaf.
Efter att solen hade gått ner vid 4-5 tiden svalnade det fort och man fick ha jeans och tjocktröja på sig.

Andra dagen åkte vi med en turistbuss in till en basar där vi fick gå och strosa en stund. Vi var även nere vid marinan och fick lite sightsing genom de olika delarna i Hurghada.
Lördagen så hade vi bokat en resa med båt. Vi var ute och snorklade och min bror dök. Samuel som inte har dykarcertifikat gjorde ett provdyk och vi andra snorklade som sagt. Kul var det och man fick se en massa fina fiskar längs med revet.
Mycket härlig dag. Tackar min bror för det eftersom jag fick det som en julklapp från honom.


Kommentarer
Postat av: T I N A *fotoblogg*

Fin blogg :D

2009-12-28 @ 17:39:10
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tävlingen är nu avslutad, kika in för att se om du är den lyckliga vinnaren!

2009-12-29 @ 19:19:26
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla :D allt bra med dig ?

2009-12-29 @ 23:56:31
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Johanna

nice blogg ;)

2009-12-30 @ 15:06:18
URL: http://nannaws.blogg.se/
Postat av: Iris

Hej sötis! :)



Dagens fråga i min blogg:

Hur firar du nyår ? :)

Kolla gärna in och svara under inlägget.



Kram <3

2009-12-30 @ 21:16:59
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback