Gratisbio

Gratisbio.se är verkligen en bra sajt!! Jag vet att jag har sagt det tidgare, men det är värt att sägas flera gånger om. Är du en av de tio som värver flest medlemmar under månaden, så har du chans att vinna ett presentkort hos Tidningskungen. Om du vill själv bli medlem hos Gratisbio.se för att själv kunna samla ihop en massa poäng enkelt och bra för att sedan lösa ut ett presentkort i en valfri butik, låt då mig värva dig:



Genom att bli medlem via min länk, så får du 75 startpoäng.
För varje inlägg du skriver om Gratisbio.se på din blogg (max ett inlägg per vecka!), får du också poäng. Du kan få 10 - 1000 poäng. Samtidigt tävlar du om ett presentkort på 500:- hos nelly.com.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0