Gratisbio!



Bara för ett litet tag sedan blev jag medlem på en grym gratissajt, nämligen Gratisbio.se.
Du samlar poäng genom massa olika saker, exempel: besöka hemsidor, göra gratis erbjudanden, delta i  tävlingar, värva vänner och  mycket mer. För  poängen du samlar kan du sedan få gratis presentkort och gratis biobiljetter. Kanonbra eller hur!?

Nu kan du oxå får poäng genom att blogga om Gratisbio. Du kan få allt mellan 10 till 1000 poäng för ditt inlägg och du kan även vinna 500 kronor på Nelly.com.

Jag har inte alls varit medlem länge och jag är bara 50 poäng från mitt första presentkort. Det kan du oxå snart bli om du blir medlem via min länk HÄR. Då får du även 75 startpoäng från mig. Bra va?

Så är du shoppingfreak eller bionörd är detta en hemsida för dig, även för er som gillar gratis grejor!
Bli medlem HÄR.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0