Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Åldersdiskriminering?

Igår var jag och syrran (som precis fyllt tjugo) inne på systemet. Innan vi gick in så sa jag att Teoretiskt sett borde jag inte behöva visa legg. Men givetvis behövde jag det.
Idag var jag på inskrivingsmöte på arbetsförmedlingen. Då sa de att de brukar ha 2 möten, ett för de som va under 25 och ett för de som var över, eftersom de va lite olika regler som gällde. Jag va visst på det som var för dem under 25. Och det var INTE jag som hade gjort fel.

Varför blir jag ÅLDERSDISKRIMINERAD?

(Kan tillägga att när jag och mamma var i Kroatien för två år sedan så frågade en båtguide om jag var under 12 år!!! Det var inte ok!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback