Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Trött

Jag är så otroligt trött idag.
Ont i halsen har jag också. Fast bara på ena sidan. så det kanske är en av mandlarna som spökar...
Man kanske skulle kontakta vårdcentralen och kolla upp det.
Är ju liksom inte första gången jag har ont.

Jag har fått lite tips på hur jag ska förbygga att få benhinneinflamation. Vi ska nämligen ut och vandra i helgen. Det är Vinterting i Borås. En scoutledartävling. Brukar bli att man går runt 2,5 mil.
Hoppas verkligen att benhinneinflamationen inte blir så kraftig denna gången.

Nu blir det sängen och läsa lite...


(Jag vill ha värme och sol)


Kommentarer
Postat av: My

Vacker bild!

2011-02-13 @ 00:22:28
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback