Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

En dags arbetslöshet...

Idag är jag arbetslös. I morgon börjar jag nya jobbet. Faktiskt lite nervös. Jag ska vara resursperson till en kille på Hotell och restaurang programmet på gymnasiet. Inte gjort något liknande förut. Men det blir nog bra.
Efter jobbmötet gick jag till arbetsförmedlingen och skrev in mig. Måste göra det för att få akassa. Jobbet jag börjar på i morgon är "bara" på halvtid så resten får jag stämpla.

Blev en sväng till second hand också. Hittade inget där idag. Men de va kul att snacka lite med Emelie som jag hade med dit. Har ju inte träffat henne så mycket på sistonde. Trevligt. 


Tidigare fynd på second hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback