Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Sitter och blir mer och mer irriterad.

Adobe Illustrator är inte lätt! Sitter med en uppgift till skolan som jag inte få bukt med. Inte ens börjat med uppgiften utan sitter med övningsuppgifter som jag inte blir klok på. Fattar helt enkelt inte! Läser på distans så har ingen lärare att fråga heller.
Lyckades inte fixa programmet förens denna vackan och har sedan skjutit på uppgiften eftersom jag läste till en tenta som jag gjorde igår.
Idag tänkte jag att det skulle bli kul att göra denna uppgiften eftersom det är en kurs jag tycker verkar rolig och jag vill verkligen lära mej detta. Digital modeskiss.
Därför blir jag ju bara ännu mer irriterad när det inte går.
Och uppgiften ska vara inskickad senast 23.59 ikväll!

JAG BEHÖVER HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Har tyvärr ingen hjälp att komma med..kan lite o ingenting om datorer o allt som hör till, tyvärr..men jag kan tipsa dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-egendesignat-vaggord.html



..med chans att vinna ett egendesignat väggord =)

2010-02-22 @ 18:01:36
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag kan en del om illustrator. Kanske kan hjälpa dig ?Du kan se några av mina illustratoner på min blogg :)

2010-02-24 @ 23:33:31
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback