Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Marknadsdag

Var på APT idag. Fick räksmörgås och kaffe. Men eftersom jag inte äter skaldjur och jag precis hade ätit så åt jag ingen. Mötet varade 2,5 timme och de va massa information och sådär. Bl.a. om pandemi m.m.

Efter mötet ringde jag Emelie.
Det va höstmarknad i Eksjö idag så vi gick runt och fyndade lite.
Blev lite te, strumpor och leggings och ett par fingervantar.


   
Sedan gick vi hem till mej för att vi skulle skicka iväg lite info om Ta'i till våra ledarkollegor.
Jag hade även lovat att slilnga Emelies hår så det var det dags för sedan.

Samuel kom hit vid 14.15. Han hade mycket roligt åt hur Emelie såg ut när hon hade hättan på sig och jag hade dragit ut håret som skulle slingas.

Medan jag höll på med Emelies hår så var min kära pojkvän så snäll så att han gick ner och bytte däck på min bil! = )
Mycket tacksam mot honom. Så snällt!

Däcket bytt, mat i magen (Samuel lagade köttbullar och mackaroner medan Emelie och jag skrev infolapp till scoutledarna) och Emelies hår färdigt. Dags att bege sig ut på marknaden.
Samuel köpte sig en ny plånbok. Hans gamla höll på att falla ihop så det var verkligen på tiden!

Blev lite mariannelundskarameller också. Det är alltid gott!


Tiden sprang iväg från oss som vanligt och Samuel var tvungen att åka. Men i morgon kommer han hit igen. Längtar redan.

 

Grymt söta bokstavståg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback