Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Helgen - Lovade er ju bilder.


Utsikt från utsiktsplatsen där Samuel och jag hade en kontroll en bit in i skogen.


Minst en i varje partull skulle vara utklädd till Kalle Anka.




För att få tag på första chiffret var man tvungen att simma ut och hämta det.


Jag och Samuel håller på att förbereda våran knop kontroll.


Patrullen "Våra Flickor" Där vissa härstammar från Hult, genomför våran kontroll. De fick känna (inte se) på 10 olika knopar och skulle även slå dem på 5 min.






Björnligan var även ute i skogen. Knäcka koder och ta sig in till pengarna var det som gällde på den kontrollen.


Vår fina Eldtunna/gris som gjorde oss sällskap under hela kvällen och natten. 


Avslutningen på söndagen.


De stolta vinnarna! Mycket prestigefullt att vinna Ta'i!


Trofén!


Vi var trötta!

Det var en mycket trevlig och rolig helg. trots att jag har fått benhinneinflammation av att springa/gå upp och ner för berget en massa gånger.

Staplar nu fram som värsta gamla kärringen. Men vad ska jag göra. Har ju ont i båda smalbenen så det går ju inte halta heller...


Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Haha, oj.. det har jag också glömt ! (A) Har varit så mkt annat som skulle upp i bloggen ;P Men jag slänger upp ett inlägg senare idag jag med :)

2009-09-29 @ 11:00:08
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback