Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Jobb och internetkrångel

Har varit på Apt idag med städjobbet.
Har fått 2,5 timme mer i veckan och det blev jag jätteglad för. Ca 1000:- extra i månaden. Kanske inte mycket för en annan men det är mycket för mej. Kanonbra!

När jag kom hem fungerade inte mitt internet längre. Fick bara upp ett felmeddelande. Bara att ringa till Tele2:s support.
Men vad är nu nummret dit?
Fick ringa Emelie och be henne kolla upp det på internet.

Efter att ha suttit i telefonkö och blivit kopplad hit och dit och helt bortkopplad så jag fick ringa upp igen så kom jag iaf fram till rätt kille som hjälpte mej med problemet och nu fungerar det igen Skönt.
Men man blir lite irriterad av att behöva sitta i telefonkö i en timme!

Nu ska jag ner och handla innan jag ska ställa mej och göra raggmunk tills min älskade Samuel kommer hit vid halv 3.


Kommentarer
Postat av: Jossan :D

Snygg blogg :) Kommentera gärna min och kolla in den om du har lust och vill? :D<3

2009-10-21 @ 18:38:45
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig, jobbigt o vänta fett länge

2009-10-21 @ 18:56:11
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback