Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Trött och hemma.

Då är man hemma igen.
Började med att åka ut till mamma. Vi skulle gå på loppis i Ingatorp. NÄr vi kommer dit ser vi att det är en ganska liten loppis. Trots det hittar vi en cykel.
Problemet var bara det att vi inte hade tillräckligt med kontanter. Åker till den lilla butiksboden som finns i Ingatorp. Tyvärr funkar inte visakortsläsaren i butiken.
Blir till att åka in till Mariannelund för att ta ut pengar. Nu återstod bara ett problem. Jag har varken dragkrok eller cykelhållare till min bil. Bara att börja fälla säterna och backsa in cykeln.

Hos mamma fixar jag först lite med prresenten till Petter. Sedan hjälper jag henne att sätta upp infravärmare på henner veranda.

Varmt var det och jag fick ta en snabbdusch sen innan jag skulle till Petters fest.
Medeltidsfest.
Sköt lite pilbåge och kastade varpa. Sedan blev det medeltidsmat.
Soppa och kyckligklubbor, kött och nån morots/rödbetsgryta eller nåt.

Gott va det, och trevligt sällskap.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du är med i tävlingen :I)

2009-05-23 @ 23:39:15
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Kul med loppis! Förstår att du är från Mariannelundstrakterna? Jag är uppväxt i Mörlunda, utanför Målilla om du vet? Ute i skogen :)



Kul att du är med o tävlar på min blogg!

2009-05-24 @ 11:40:02
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Sv; Ahaaa, då förstår jag :) Kände inte igen dig iaf. Där jag kommer ifrån vet alla vem alla är, haha. Kram!

2009-05-24 @ 12:36:44
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback