Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Ska ut i solen

Nu ska jag alldeles strax ut till mamma. Sedan ska hon och jag cykla till mormor. Där vankas det Raberberpaj som min morbror har gjort. Sitter väl där en stund och är trevlig.
Vet inte riktigt vad som kommer hända under dagen men... Mamma hade tänkt att bjuda mormor på köttfärspaj senare och om hon sedan vill så åker vi nog till Mycklaflons Camping och äter glass...

Jag ska snacka med syrran sedan också. Innan i veckan frågade hon iaf mej om vi skule fota något i helgen. Ut i skogen eller något sådant. Det vore kul men vet inte alls om hon fortfarande känner för det.


Kommentarer
Postat av: mia

Så mysigt det låter!

2009-05-31 @ 11:46:08
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback