Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Okej inte 12.15, men dock 11.30

Jaha. då har man sovit bort halva dagen igen. Usch på mej. Men det beror på att jag har trevliga msn konversationer långt in på natten. Måste försöka sluta med det. Men jag tänker runt 23 tiden att jag bör sova snart... Det är bara det att tiden rinner iväg och innan jagvet ordet av är klockan redan 00.30 eller  mer.

Jag måste helt enkelt skjuta fram allt mitt tänkande... runt 20.30 ska jag tänka att jag bör sova. Då kanske jag kan komma isäng vid 22.30 ungefär.

Nu ska jag se på Twilight och sy klart klänningen.


Kommentarer
Postat av: juliairene (foto)

Kolla gärna in min fotoblogg! Nyss uppdaterat designen! : )

Hoppas du får en bra dag!

2009-05-25 @ 13:21:02
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: juliairene (foto)

ah tack :d

allt bra med dig?

2009-05-25 @ 13:37:32
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback