Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Idag bär det av till bulgarien.....

För min syster. Själv ska jag bara ta en liten tripp till Göteborg.

Jag har lovat att skjutsa syrran och hennes kompis till Landvetter, då passar jag och Emelie på att hälsa på Chrille i Göteborg.

Planeringen ser ut såhär:
Nu ska jag snart iväg och jobba. Kommer från jobbet runt halv 12, 12 nångång. Då ska jag göra Rabarbermuffins.

Vid kl 15 åker vi från Eksjö. Vi plockar upp Emelie i Jönköping och åker vidare mot Landvetter.
Antingen äter vi något på vägen, eller så gör vi det när vi kommer fram. Vi lämnar Rebecka och hennes kompis på flygplatsen.

Efter Landvetter åker jag och Emelie vidare till Kungälv. (Jag tror jag hittar till områder Chrille bor i men är inte säker.)
Jag vet inte vad vi kommer hitta på ikväll men klockan börjar nog närma sig 21 innan vi är hos Chrille.

Imorgon följer jag och Emelie med Chrille till Gbg, Chrille ska jobba och vi ska strosa runt i staden. Jag ska bla. in på Ginatricot och Emelie har saht att hon ska in på Hm. Lär bli fler butiker vi går in i också.

Vi åker med Chrille hem igen och senare på kvällen blir det utgång. Antingen i Kungälv eller Gbg.

Torsdagen är Chrille ledig och vi ska hitta på något roligt tillsammans. På kvällen ska Chrille på fest och vi ska in till Gbg och se min bror spela fotbollsmatch, sedan ska han åka med oss hem till Småland igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

sv. Tack så mkt =)

2009-05-19 @ 10:26:54
URL: http://belelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback