Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Fylla på energin

Nu ska jag snart äta bakad potatis med kesoröra. Måste ju fylla på energiförrådet lite för att orka med kvällen.
Tidigare idag när jag jobbade var jag med på vårdtagarnas sociala aktivering. Det var riktigt trevligt. Vi pratade, hade frågesport, och kastade boll. Vi hade även sittgympa och sedan när jag skulle gå blev det mat till dem. Fick höra en del historier om: "På min tid..."

Om en timme ska jag iväg och jobba i hemtjänsten. Hoppas att jag får smidiga vårdtagare ikväll. Känner att jag inte har tålamod med någon som är omständig. Men man får väl "pigga till sig" och vara trevlig iaf. Den kan man spotta och svära när man kommit tillbaka in i bilen igen.


Skrotcykel från Ninas och min promenad.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas det bättrar sig med mensvärken. Surt. Värmekudde, Pronaxen och tecknat på TV:n brukar vara min medicin :-) Hoppas de går bra att jobba ikväll. kram

2009-05-14 @ 15:31:16
URL: http://ninans.bloggsida.se
Postat av: Lena

Läckra bilder. Jag gillar såna bilder.

2009-05-14 @ 16:47:29
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback