Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Fikat med mormor

Nu har jag varit och fikat
med mormor. Igår betättade hon arr hon skulle till synsam och sedan gå och handla på konsum. Hon undrade om jag kunde möte henne på konsum och följa med och handla. Det kunde jag ju då.
Vi sa att vi skulle mötas på konsum vid kvart i 12. Om hon inte var där skulle jag gå och möta henne på synsam.
Vid kvart i hittar jag inte mormon på konsum utan möter henne på synsam. Hon är precis klar och vi går och handlar. När allt var nerpackat i kassar gick vi och fikade på Prinsess. De har precis nyöppnat efter deras ombyggnation. Jättefint var det. Vi tar varsin jordgubbsbakelse. Gott var det.
Hon hade beställt en färdtjänst taxi hem vid kl1. Så snart sitter hon väl i den på väg hem igen.


Kommentarer
Postat av: Lena

Mums!!!! Det ser ju jättegott ut!

2009-05-18 @ 20:06:20
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback