Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Jobb jobb jobb

Jajamensan. ska jobba både i morgon och på fredag oxå. Sen ska jag jobba söndag kväll och måndagen. Kanonbra är det. Behöver allt jobb jag kan få!
Nu när jag jobbar har jag sett min bil stå där ensam på parkeringen. *snyft* Den ser kall och frostig och ensam ut.

Pappa ska hjälpa mej att bogsera ut den till Hult ikväll. Jag vågar inte köra den mer. Men eftersom han slutar vid 18 så blir det ingen träning för min del idag. Det va lite snyg, fast jag har fortfarande träningsverk sedan Coren i måndags.. Haha.. På fredag blir det dans iaf. Ska se till att hinna det. Jag slutar jobba vid 16.30 och dansen är vid 17.00. Emelie ska med då. Hon har sin sista tenta, för den här perioden, i morgon. SKa bli kul att umgås lite mer med henne nu igen. = )

Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller stinalees.se blogg?

2009-03-26 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback