Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Gör din egen parfym.

bagsandfashion.com Kan man nu köpa ett startkit för att göra sin egna parfym. Intressant tycker jag det verkar. I kittet ingår:

20 st   7 ml doftblandningar
20 st   pipetter
20 st   doftremsor
4   st   7 ml små flaskor med spraykapsyl
8   st   2 ml mini spray flaskor
1   st   brun sidenpåse till kaffebönor

Så här står det på sidan
 "Genom att prova fram vilka olika dofter du tycker om, och sedan testar dem i olika kombinationer, får du fram en helt unik och egen parfym som bara du har, detta utan att det ska kosta en förmögenhet och utan krångel."

Skulle verkligen vilja prova detta, men min ekonomi tillåter inte det.
Men visst verkar det kul!

Doftboxen

Kommentarer
Postat av: mimmi

coolt, visste inte om att det fanns sånt men jag tror jag ska teste det det värkar ju hur kul som helst!;)<3

2009-03-22 @ 12:03:32
URL: http://mjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback