Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Bilen är tillbakalämnad

Nu är jag hemma igen. Fullspäckad och trevlig dag! Det var riktigt roligt att fota.Förutom den förbaskade solen som ville lysa rakt in i mina ögon hela tiden!

Hittade min älskade trenchcoat på Gina Tricot. Det var halva priset på den och den var den enda som fanns kvar. Rätt storlek var det också. Perfekt. Ångrar inte att jag inte köpt den tidigare. 199:- istället för 399:-

Hittade även gladiatorsandaler på skopunkten. Precis sådana jag ville ha också. Mina förra blev stulna. De förra var i svart och hade dragkedja bak så man aldrig behövde spänna upp spännerna. Dessa var ljusbruna och hade oxå dragkedja bak.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh gladiatorsandaler behöver jag också <3

2009-03-18 @ 18:19:29
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Emms

fin blogg =)

2009-03-18 @ 18:32:30
URL: http://konstigaemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback