Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Bidde inget program

Trött är jag. Har jobbat hela dagen, men jag klagar inte. Behöver pengarna. Skönt att ha något att göra på dagarna är det också.
Bror min lykades inte lägga in programet på min dator, Det funkade inte tyvär. Men han skulle se om det gick att fixa till nästa gång han kom hem.

Sitter ute hos mamma just nu. Har ätit pizza. Det va gott. Ska snart ut till pappa en sväng. Ska lämna tillbaka hans totalt värdelösa skruvdragare (batteriet är kasst) och två filmer som jag lånat.
Sen ska jag ringa Tom. Ska bli skönt att träffa honom igen. Han är fortfarande iväg och jobbar under veckorna så jag har inte träffat honom sedan i söndags kväll.

Tjingeling på er alla underbara läsare. Jag uppskattar er verkligen!

Och tack för alla fina kommentarer! Ni har gjort min kväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Mysigt med både pizzaintag och filmlåning;.) Hoppas att kvällen fortsätter på det sättet:.)



Du är välkommen in till mig när helst du vill och då får du gärna ta del av inlägen också:.)

2009-03-20 @ 18:54:13
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej

Ja det var i Hult jag jobbade, på skolan.

Visst är det skönt att få jobba, men jag skulle vilja ha något fast . Så man har något att gå till varje dag.

Ha en bra helg så ses vi på måndag



kram jessica

2009-03-20 @ 19:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback