Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

SOMMAR!


Åkte ut till mamma vid 14 tiden. Åt glass och låg på gräsmattan och läse, solade och sov.
Härligt! Sommarvärme är toppen!

Vid 16.30 kom Nina hem. åkte till henne. Fick lite middag. Färskpotatis, köttbullar, gräddfil med gräslök och lite sådär.. Gott var det!
Fick kolla igenom huset. En liten rundvandring med Nina. De hade ju inte riktigt fått iordning ärn.. Haha.. De flyttade in den 15 juni så de var ju inte så konstigt. Fint var det iaf.




Vi gick på en smultronpromenad och kände oss härligt sommriga när vi trädde smultronen på grässtråt.
På vägen hem möter vi en mc och så fort den har åkt förbi så lyfter vi båda upp våra kameror (jag mobilen) för att ta detta kortet här ovanför. Båda börjar asgarva för att vi tycker det är så komiskt att vi gör allt precis samtidigt.


När jag kommer till mamma för att hämta mina akrylfärger så jag kan måla färdigt mina lersaker så bjuder hon på jordgubbar. Det kan man inte tacka nej till.

Härlig dag har det varit helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Grymt snygga bilder, dom har du verkligen lyckas med.

2009-06-24 @ 17:17:52
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback