Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Stress...

Vaknade för en stund sedan.
Kom då på att det kanske inte går så mycket lokaltrafik till Hult idag eftersom det är söndag.
Kollade in på jlt.se och precis... Går ett tåg nu vid 09.39. Om jag inte tar det så kommer jag inte komma till Hult förens vid 14 tiden. Så det är bara till att skynda! Får äta frukost hos mamma istället. Nu ska jag packa ner badkläderna och kameran och bege mej. Hörs ikväll om inte förr. Då ska jag försöka ha lite fina bilder till er också.


Kommentarer
Postat av: vesna

aaah ja förstår =) de kommer, men helt ärligt, ja tror inte nikons lilla utbildning kommer hjälpa övermkt, ba lite..



ja gick ju fotokurs i ngn månad.. o det är sååå mkt man ska kunna..

2009-06-28 @ 10:39:10
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback