Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Räddaren i nöden - JAG?

Vid halv 3 tiden fick jag ett samtal från Zandra. Hon ska på bal ikväll och hade ett litet problem. Dragkedjan på hennes klänning hade gått sönder. Hon undrade om jag hade nåt för mej eller om jag kunde fixa det.
Jag skyndade mej iväg för att hämta klänningen och sedan till tygbutiken här i Eksjö. Tur hade jag (vi) för jag tog den sista vita dragkedjan som skulle passa till klänningen. Betalar och ska gå. Men just det. En tråd behövs också. Har nog ingen i rätt färg hemma. Får köpa en tråd också.
Väl hemma börjar jag sprätta bort den gamla dragkedjan.
Medans jag arbetar så lyckas båda mina syskon ringa. Varför när jag är upptagen? De ringer ju inte så ofta i vanliga fall...

Nu är jag iaf klar med dragkedjan och har även varit och lämnat tillbaka klänningen till henne. Hon är djupt tacksam.

Jag hann! Hon ska åka nu om en halvtimme ungefär.

Själv kommer jag åka till Nässjö lite senare. Måste ju se dem och fota lit och sådär.

Bilder kommer ut ikväll.

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

tack tack



allt ra annnars då?

2009-06-03 @ 17:17:15
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Elin ♥

Schnygg blogg du har tjejen! :)

2009-06-03 @ 17:22:27
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: CLIP

Japp! Har du sett twilight filmen också?

2009-06-03 @ 19:25:07
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback