Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Fynda ska det göras idag.

Pappa ska köpa en bil idag. Han ska köpa den privat och han behöver såklart någon som följer med. Blir lite svårt att köra hem två bilar själv.
Tanken är att vi först tittar på bilen och när pappa har köpt den så kan jag åka... 3 mil bort från där vi ska köpa bilen ligger nämligen Gekås. Ullared.
Så idag ska både pappa och jag fynda.
Pappa är ju såklart inte speciellt intresserad av att gå på Gekås. Men det gör ju inget. Vi har ju var sin bil hem.
Jag har en liten lista på vad jag ska köpa.
Från början var det tänkt att syrran också skulle med men igårkväll sa hon att hon är för trött. Hon är inte helt frisk heller så då tyckte jag det va bättre att hon stannade hemma.
Det är ändå inget kul att ha med sig en Rebecka som är trött och bara vill åka hem.




Ska försöka visa upp mina "fynd" här sedan när jag kommer hem igen.

Då ska jag även presentera vinnaren i tävlingen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Skoj med Ullared, du får lägga upp alla dina fynd här sen så vi får kika ;p



Hoppas din syster mår bättre snart!



För övrigt, good luck i min tävling =)

2009-06-07 @ 11:04:26
URL: http://www.tusenskona.wordpress.com
Postat av: steph

sv: ja absolut.

2009-06-07 @ 13:40:44
URL: http://mize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback