Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Vid 16-tiden

Vid 16 tiden idag så ringde Simon. Han hade jobbat färdigt och var snart på väg hit. Han va hungrig och undrade om jag också ville äta men jag hade precis ätit. Följde iaf med honom till Pizzerian så fick han lite mat i magen.
Efter pizan så tar vi en promenad. Precis som vanligt. Det är bra med promenader. Man kommer ut och rör på sig samtidigt som man inte kan göra så mycket annat än att snacka skit...

Vi går en sväng och sedan inser vi att vi är på väg runt sjön, Hunsnäsen. Vi beslutar att det får bli svängen runt sjön iaf. Vi hoppas på att det inte ska börja regna när vi är på "fel" sida om sjön.

När vi är halvvägs runt sjön börjar det ju förståss regna. Det regnade inte så mycket och det var fortfarande varmt ute så oss gjorde det inget.

När vi kom tillbaka till min lägenhet så satte vi på en film. Robotar.

En otroligt rolig och välgjord film.

Jag sitter med kuben under filmen. Har ju sett den ett antal gånger och kan ju kuben så jag kunde göra båda sakerna samtidigt.
Simon sitter och "förstör" kuben för mej hela tiden och jag löser den.


Plockade sedan upp mina poi. Tittar på några youtube klipp och försöker lära mej hur man gör.
Det slutar med att Simon och jag går ut och övar en massa.
Han lär sig ganska snabbt att snurra 3 varv. 5 varv är svårare men han började fatta tekniken i slutet innan vi la ner. Klockan blev ganska mycket och Han skulle ta Mc:n hem.

Har haft en väldigt trevlig kväll helt enkelt.
Nu kommer det troligtvis dröja till hösten innan jag ser Simon ikväll. Så det här var en mycket uppskattad kväll.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Vad kul att du deltog i min makeuptävling från H&M.

Sändag den 26 Juli klockan 10.00 kommer vinnarna finnas på min blogg.



Check it out!:)



Kram

2009-07-26 @ 01:31:10
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback