Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Kroatien dag 3, Måndag

Även denna dagen tillbringades mest på stranden. Vi hade med oss snorkelgrejer och såg lite fisk, några musslor och sjögurkor. Inte jättemycket vattenliv kan jag påstå.

På torsdagen var det tänkt att vi skulle med en båttur och på kvällen gick vi för att försöka få reda på lite mer om utflyckten.

Vi strosade och kikade in i de olika strandbutikerna.
Jag hittade ett par snygga högklackade skor. De skulle kosta 240 kuna. Lite mycket tyckte jag (1 Kuna = 1.60 kr)

Vi träffade på en båtguide och han berättade om båtutflyckten.

Han berättade allt om utflyckten i ett kör, även att vi ställde frågor så fortsatte han bara berätta. Kändes som om han bara körde sin grej. Efteråt fick vi fråga.
Han vände sig vid ett tillfälle och frågade mamma hur gammal hennes dotter var (jag). Det var nämligen barnpriser på utflyckten. Jag skrattade lite och sa att jag var 24 år. Då bad han så hemskt mycket om ursäckt.
Senare visade det sig att barngränsen på båten var 12 år. Indirekt hade killen alltså frågat om jag var under 12 år!





Vi var lite hungriga så vi köpte oss varsin pizzaslise. Underbartgott och kostade bara 17:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback