Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Badtunnebadande, men först grillning


Nina och hennes Christoffer sköter grillen.




Ankan håller koll på temperaturen. Trodde vi iaf, ända tills vi kunde konstatera att den va trasig. Den kanske fick för mycket sprit förra gången det badades.




Sally håller också koll på vattnet.


Grabbarna var duktiga på att elda i tunnan...


Vi körde även en dartomgång som Nina vann.


Min otroligt snygga kastteknik.


Grabbarna ägnade sig åt akrobatiska konster.



Kvällen avslutades efter Ninas och mitt mysiga badtunnebadande. Vi tog varsindusch och sedan satte vi oss alla fyra i soffan och åt pannacotta och såg på madagaskar. Men vi konstaterade ganska snart att vi va för trötta. (Nina och jag. Christoffer va pigg som en mört!) Så då blev det till att bädda och krypa till kojs.

Kan summera kvällen som mycket trevlig! Borde bli fler sådana kvällar. Mycket avslappnat och trevligt
!

Kommentarer
Postat av: Suz

Hej!

Jag hittade ett inlägg hos "allt om mrs H" där du skrev att du ville vinna en shaktimatta o jag tänkte bara tipsa om att jag lottar ut en i min blogg just nu=)

2009-08-08 @ 14:07:22
URL: http://ettdussinpannor.blogspot.com/
Postat av: isabelle

fin blogg :)

2009-08-08 @ 18:01:10
URL: http://iissaw.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Åååh, så härligt det ser ut! Vill också! ;)

2009-08-08 @ 19:09:57
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback