Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Lunchade

Jag hade lite småärenden till stan innan. Gick sedan in i bokhandeln för att snacka med Nina. Då fårgar hon om jag vill luncha med henne. Jag hade ju inte ätit lunch då så det va ju en bra idé. Vi gick till Salt and pepper. God nat var det och vi blev båda mätta. Trots att pastan som vi hade tänkte beställa var slut. Det blev kycklingfilé istället.

Vi satt och snackade en hel del. Jag var ju såklart tvungen att berätta om min helg, och hon berättade även en del om sin.

Mycket trevligt var det och sånna spontansaker borde ske oftare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hittade inte igen länken...den funkade inte :(

2009-08-10 @ 22:49:53
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: sanna

Hejsan. tyvärr vann du inte min tävling. Men det kommer snart en ny chans att vinna en goodie bag :) håll gärna utkik :)

2009-08-11 @ 04:03:41
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback