Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Eksjö stadsfest

Nu i helgen är det Årets happening i Eksjö. Nämligen stadsfetsen. DEn går av stapeln på fredagkvällen med invigning på Stora torget och det kommer vara massa band som spelar (bla. Alcazar) Halva Eksjö centrum är avspärrat och inghägnat för det här evenemanget.


Samuel och jag bestämde att vi ska gå på Lördagen bara. Hoppas det är trevligt folk där och bra band (E.M.D. spelar vet jag, annars har jag inte så stor koll)


Biljetterna är inte så billiga. Men 290:- st kanske det är värt för en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Vad roligt att du är med i min tävling om det fina Plan-smycket i Sterlingsilver!Jag önskar dig stort lycka till!:)

Ikväll kommer min nya Torsdagstävling ligga uppe på min blogg ca 21.00.

Hoppas du vill vara med



Kram

2009-08-27 @ 18:47:56
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Emmelist

jag önskar dig lycka till stumpan!

2009-08-28 @ 13:56:29
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback