Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Jobba, eller?

Godmorgon. Just nu sitter jag och väntar på att de ska ringa från jobbet. De skulle höra av sej till mej idag och berätta om jag skulle jobba eller inte.

Jaha.. Jobb blev det! = )
Nu ska jag in i duschen. sen ska jag ta lite frukost och sedan iväg och handla lite. Måste hinna äta lunch innan 12 också...Hmm.. Kommer väl inte vara hungrig då men måste äta innan jag ska jobba 6 timmar...
Träning blir det ikväll också. Hinner ju inte första passer med Core hade jag tänkt att gå på iaf.
Nä.. Nu blir det duschen.

Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Jag själv kom hem från jobbet för en stund sen. Vad jobbar du med?

2009-04-20 @ 09:57:44
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback