Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Helt sprillans ny gratissite

Gratis5.se


Gratis5: Detta är en helt  ny sajt, som  är bra och seriös. Jag har redan samlat 90 poäng genom klick på diverse hemsidor. Gör gratis erbjudanden, värva vänner eller utnyttja shoppingerbjudanden. Det är riktigt enkelt!

Tävlingar: Ingen tävling just nu

Inväxlingsprylar:
Presentkorttorget se alla butiker HÄR bl.a. skopunkten, H&M, Siba, JC, Din sko m.m.

Vill du registrera dig på Gratis5?
Klicka här och registrera dig kostnadsfritt och få 50+25 startpoäng av mig.
(anger du inte eriqa som värvare får du endast 50 startpoäng)

Tips på hur du lätt samlar ihop till ett presentkort

Presentkort För att få ett presentkort värt 300 kr så behöver du bara: 180
Poäng, 4 Värvade
 Presentkort För att få ett presentkort värt 500 kr så behöver du bara: 65
Poäng, 7 Värvade


Kommentarer
Postat av: ann

Jag har en frågestund i min blogg som snart ska avslutas, så är det något oklart, eller vill du veta något om mig, min blogg är det bara att fråga på, kram!

2009-04-20 @ 11:22:37
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback