Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Grillkvällen igår.

Var med kompisarna i vindskyddet och grillade igår.
Det var riktigt trevligt och Emelie och jag stannade längre än vi hade planerat från början.
Några ansikten som jag inte sett sedan i julas var också där. Mycket trevligt.

Jag hade lite problem med hur och var jag skulle parkera bilen, Haha. men det gick bra tillslut. Jag är ju inte så van vid min bil än och vet inte riktigt hur lång, bred och låg den är.
När vi sedan skule trava över hycgget för att komma upp till vindskyddet som ligger uppe på ett berg precis vid en sjö, så fick jag gå först. Jag som hade sämst skor av oss alla. Men jag lyckades ta mig torrskodd ända fram, trots att vi hoppade över en bäck.

Vi grillade och pratade och hade trevligt. Malin och Zandra satt och försökte lösa sina Rubiks kuber med hjälp av en fusklapp. Zandra lyckades tillslut och var så stolt!
Världsrekordet på att lösa en rubiks kub ligger på drygt 6 sekunder. Fatta vad snabbt!

Här är en tjej som fixar den på 114 sekunder! Till det hela hör att denna flicka är bara 3 år!


När vi går mot bilen igen hittar Zandra blåsippor! NU ÄR DET VÅR!

Kommentarer
Postat av: susan

brukar man få påskägg¨påskafton lr?

2009-04-09 @ 12:52:25
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grilla är ju bara bäst! Glad påsk på dig!

2009-04-09 @ 15:00:42
URL: http://cyniskasandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback